Latest posts by Sosyalist Gündem (see all)
- Sömürü Cehenneminden Yansıyanlar: İş Cinayetleri ve Çocuk İşçilik - Haziran 16, 2026
- Taliban’ın Giderek Derinleşen Tiranlığı ve Afganistan’da Büyüyen İnsani Kriz - Haziran 15, 2026
- Romina del Pla : “Latin Amerika genelinde daha derin sınıfsal çatışmaların yaşanacağı bir döneme giriyoruz” - Haziran 15, 2026
2002’den bu yana üretim namına bir çivi bile çakmayan AKP, dünyada sıcak paranın azalmasıyla beraber ekonomide hızla çuvallıyor. OHAL sonrası kötü ekonomi yönetimi de eklenince TL dünyada en çok değer kaybeden para birimi oldu. Hızla yoksullaşıyoruz.
3,54’lük tarihi zirveye çıkan dolar AKP’ye göre dış mihraklar sayesinde yükseliyor. Ancak hiçbir AKP’li dünyada en çok değer kaybeden paranın TL olmasına dair tek laf söylemiyor. İşte dolar karşısında en çok değer kazananlar ve kaybedenler:














